Gali Nakash

On Air Promotion Scheduler

Gali Nakash

"Ik werk dagelijks met internationale collega’s, wat mijn werk dynamisch en gevarieerd maakt"

De mediawereld bevindt zich momenteel in een transitiefase en ik vind het gaaf om hier deel van uit te maken.

Favo programma

Dead North

Werkzaam sinds

2016

Mijn rol

Ik ben hoofdzakelijk media planner voor onze crime zender ID, maar doe ook TLC. Ik zet de strategie uit van alles wat op zender te zien is, buiten de programmering en de commercials om. Denk aan graphics, bumpers en promo’s die het gevoel van het merk uitstralen. Ik werk dagelijks met het internationale BSO- en graphic team, wat mijn werk dynamisch en gevarieerd maakt. Elke dag werk ik toe naar het uitzendschema van de volgende dag en het behalen van die deadline is cruciaal voor de zender. Verder werk ik nauw samen met ons saleshuis BrandDeli, aangezien zij elke dag het schema toesturen met alle geplande commercials en ik daar de visuals van onze merkidentiteit omheen plan.

Mijn ontwikkeling

Ik ben gestart als media planner voor ID, maar heb in de afgelopen twee jaar ook de programming planning voor ID gedaan toen een collega met zwangerschapsverlof was. Nu ben ik gevraagd om de komende periode de programming planning te doen voor Discovery. Dit houdt in dat ik samen met de Director Programming & Content bepaal wat we op zender laten zien gebaseerd op de strategie van de US. Kortom mijn functie is flexibel en dat vind ik er ook zo leuk aan. Het geeft me de mogelijkheid om nog meer van mijzelf te laten zien en ik vind het prettig dat ik mezelf op deze manier kan blijven ontwikkelen.

Waarom Discovery?

Discovery is een dynamisch bedrijf en er gebeurt veel. De mediawereld bevindt zich momenteel in een transitiefase en ik vind het gaaf om hier deel van uit te maken. Er is bij Discovery veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast vind ik de sfeer op de werkvloer erg fijn. Ik voel me er thuis.

Meer verhalen

Lees ook over andere medewerkers!

"Het veranderende medialandschap houdt het verassend"
Bente van der Ark

Bente van der Ark

Creative Operations Manager
"Leuk om deel te zijn van een internationale organisatie!"
Sam Baddou

Sam Baddou

Acquisitions & Programming Executive
"Geweldig dat ik me kan blijven ontwikkelen!"
Ellen Helmons

Ellen Helmons

Ad Sales Executive
"Ik kon hier snel veel leren"
Nick van Leersum

Nick van Leersum

Digital & Social Media Executive
"Van Marketing stagiair tot Marketing Manager"
Erwin Smits

Erwin Smits

Marketing Manager Eurosport
"Door onderdeel te zijn van een grote internationale organisatie kan je veel kennis en ervaring opdoen"
Darek de Groot

Darek de Groot

Digital & Social Media Executive
"Het leuke aan mijn functie is dat ik met bijna elke afdeling te maken heb"
Jaimy Verhoeven

Jaimy Verhoeven

Research Executive