Nieuws

pagina 22 van 22

Hier vind je alle persberichten die zijn verschenen over Discovery Benelux en de zenders Discovery, TLC, ID en Eurosport.

Corporate

Beste aprilmaand ooit voor Discovery

Amsterdam, 2 mei 2016 – Met een gemiddeld all day marktaandeel van 4,6% was dit de beste april maand ooit voor Discovery. Ook het prime time marktaandeel van 3,1% is de hoogste tot nu toe in de maand april. Het was...

Corporate

Beste eerste kwartaal ooit voor Discovery

Amsterdam, 5 april 2016 – Discovery sluit het eerste kwartaal van 2016 met een record af. Met een gemiddeld marktaandeel van 4,4% op M20-49[1] en 2,8%[2] in prime time was dit het beste eerste kwartaal tot nu toe. Dit is een...

Corporate

Nieuwe gezichten TLC en ID team bij Discovery Networks Benelux

Amsterdam, 1 april 2016 – Op 1 mei a.s. start Tatiana Lagewaard in de rol van Channel Director TLC/ID & Content Development. Tatiana wordt eindverantwoordelijk voor de zenderstrategie van de merken TLC en ID. Tevens  gaat ze inhoudelijk een spilfunctie vervullen...

Corporate

Tatiana Lagewaard nieuwe Channel Director TLC/ID & Content Development Discovery Networks Benelux

Amsterdam, 1 april 2016 – Op 1 mei a.s. start Tatiana Lagewaard in de rol van Channel Director TLC/ID & Content Development. Tatiana wordt eindverantwoordelijk voor de zenderstrategie van de merken TLC en ID. Tevens  gaat ze inhoudelijk een spilfunctie vervullen...

Corporate

Vrouwenexperts TLC en Vrouwen.nl gaan op date

Amsterdam, 30 januari 2015 – TV-zender TLC zet ook in 2016 de samenwerking voort met online platform Vrouwen.nl. Door middel van gezamenlijk onderzoek onder het TLC panel[1], dat bestaat uit bijna 13.000 vrouwen in de leeftijd van 18+ jaar, laten...

Corporate

Bart ten Tije start als Director Creative Team bij Discovery Networks Benelux

Amsterdam, 19 januari 2016 – Bart ten Tije start op 1 februari als Director Creative Team bij Discovery Networks Benelux. Hij wordt eindverantwoordelijk voor de creatieve ontwikkeling en uitvoer van de zenderpromotie, zendervormgeving en de marketingcampagnes van de merken Discovery Channel,...

Corporate

2015 Meest succesvolle jaar ooit voor Discovery Networks Benelux

Amsterdam, 13 januari 2016 – Afgelopen jaar was het meest succesvolle jaar tot nu toe voor Discovery Networks Benelux. Dit komt door forse investeringen in de zendergroep, zoals de aankoop van verschillende lokale rechten voor de sportzender Eurosport, de lancering van...