Recordmaand voor TLC Vlaanderen

Corporate

Recordmaand voor TLC Vlaanderen

Amsterdam, 1 maart 2017 – Met een gemiddeld all day marktaandeel van 2,7% binnen de doelgroep Vrouw 18-44 was februari de beste maand ooit voor TLC Vlaanderen.1 Dit is een groei van 40% ten opzichte van de maand februari in 2016. Niet alleen was februari een recordmaand, ook was woensdag 22 februari de beste dag ooit voor de zender, met een marktaandeel van 5,3%.

Een aflevering van Tattoo Fixers had een kijkdichtheid van 1,9% en was daarmee het best bekeken programma van 2017 tot nu toe. Andere goed bekeken programma’s in februari waren Say Yes To The Dress, Body Bizarre en My Big Fat American Gypsy Wedding.

Tatiana Lagewaard, Channel Director TLC: “Ik ben ontzettend trots op deze resultaten. We bieden elke maand gemiddeld zes nieuwe programma’s en daarmee weten we de Vlaamse vrouwen goed te bereiken. Een van onze geliefde merken is Say Yes To The Dress en dat zien we ook elke maand weer terug in de kijkcijfers. We kijken dan ook uit naar de tweede Benelux versie die gepland staat voor mei en hopen dat de kijkers ons ook dan weer weten te vinden.”

1 CIM TV NOORD, februari 2017

Discovery Networks Benelux verwelkomt Maarten van Oeveren als Senior Affiliate Sales Manager

Corporate

Anja van Ginhoven nieuwe aanwinst bij Eurosport

Corporate