Stagiair(e) Marketing & Social

Warner Bros. Discovery is opzoek naar een nieuwsgierige, gedreven marketing stagiair(e) voor de merken TLC, Discovery, Eurosport, ID & HBO MAX. 

Ben jij die ambitieuze student marketing, communicatie, commerciële economie, media, eventmanagement met een hands-on mentaliteit? Wil jij graag ervaring opdoen in alle aspecten van marketing binnen ’s werelds grootste mediabedrijf? Ben jij altijd online en een liefhebber van social media? Weet jij alles over reality-tv en wat het inhoudt om diverse marketing uitingen hiervoor in te zetten en wat de fans willen zien? Top, dan zoeken wij namelijk jou! Warner Bros. Discovery bied je de kans om al je vaardigheden te tonen en mee te bouwen aan onze merken. 

 

Wat ga jij doen als stagiair? 

  • Je bent nauw betrokken bij merk-, en programmacampagnes en ondersteunt in de uitvoering hiervan, zoals het plannen van, media-inkoop, traffic en rapportages. Je bent de schakel tussen de marketingafdeling en andere afdelingen.
  • Je bent onderdeel van het marketingteam en spart waar mogelijk met collega stagiaires en overige collega’s.
  • Je ondersteunt de marketingcoördinator(en) en -managers waar nodig.
  • Je ondersteunt bij alle marketingactiviteiten voor de b2b en b2c markt.
  • Je ondersteunt bij alle grote projecten en werkt mee aan de marketingcampagnes voor onze lokale producties, zenders en sport (Olympische Spelen en Grand Slams).
  • Je helpt bij het opstellen van assetlijsten en het reserveren van media ruimte.
  • Je denkt mee met nieuwe social media- en CRM-initiatieven.
  • Je bent verantwoordelijk voor het schrijven, aanvragen, coördineren, bewerken en plaatsen van online content zoals video, foto’s en tekst voor de social mediakanalen en CRM-uitingen.
  • Je ontwikkelt acties en prijsvragen en communiceert hierover met klanten, partners en deelnemers, en je draagt zorgt voor alle afhandeling.
  • Je bent medeverantwoordelijk voor het reserveren en bijhouden van barters via het barter document en de barter mailbox.

  

Wie ben jij? 

  • Je bent 3e of 4e jaars student in een hbo of universitaire opleiding, gericht op marketing, communicatie, commerciële economie, media, event- of sportmanagement.
  • Je zoekt een meeloopstage en geen afstudeeropdracht.
  • Je bent creatief, komt met ideeën en je kunt improviseren.
  • Je bent efficiënt, werkt nauwgezet en je kunt aanpakken.
  • Je kunt goed zelfstandig werken.
  • Je hebt affiniteit met televisie/streaming, digital/social media en/of sport.
  • Je weet het één en ander van het Nederlands medialandschap of sport.
  • Je beheerst de Engelse taal goed, in woord en schrift. Je Nederlands is uiteraard perfect.
  • Ervaring in media, advertising, events, sport en/of research is een pre.

  

Over de stage 

  • Startdatum is per 1 september 2024.
  • De duur van de stage is 5 a 6 maanden
  • De stageplek betreft een 40-urige werkweek (5 dagen per week).
  • Stagevergoeding wordt geboden.
  • Warner Bros. Discovery is gevestigd in Amsterdam en Hilversum.

Interesse? Stuur dan een e-mail met je motivatie en CV naar dani.smink@wbd.com en nathalie.perlee@wbd.com 

Vragen over vacatures en stages

Neem contact op met:

Mintsje Baars

Mintsje Baars

People & Culture Advisor

stages

Meer stages