Nieuws
pagina 5 van 5
Hier vind je alle persberichten die zijn verschenen over Discovery Benelux en de merken Discovery, TLC, ID, Eurosport en discovery+.
Corporate
Liberty Global en Discovery Communications verlengen langdurige en uitgebreide distributie samenwerking
Londen, Verenigd Koninkrijk, 2 augustus 2016 – Liberty Global en Discovery Communications kondigen vandaag een langdurige, alomvattende verlenging van hun distributieovereenkomst aan die de uitzending garandeert van het volledige portfolio van de populaire zenders van Discovery, inclusief de vlaggenschepen Discovery Channel,...
Corporate
Zenders Discovery Networks Benelux in basisaanbod KNIPPR
Amsterdam, 4 juli 2016 – Vanaf vandaag zijn de zenders Discovery Channel, TLC en Eurosport 1 onderdeel van het basisaanbod dat KNIPPR aanbiedt aan haar klanten. Daarnaast biedt Discovery Networks Benelux spoedig ook een brede selectie van haar extra zenders aan...
Corporate
Beste aprilmaand ooit voor Discovery
Amsterdam, 2 mei 2016 – Met een gemiddeld all day marktaandeel van 4,6% was dit de beste april maand ooit voor Discovery. Ook het prime time marktaandeel van 3,1% is de hoogste tot nu toe in de maand april. Het was...
Corporate
Beste eerste kwartaal ooit voor Discovery
Amsterdam, 5 april 2016 – Discovery sluit het eerste kwartaal van 2016 met een record af. Met een gemiddeld marktaandeel van 4,4% op M20-49[1] en 2,8%[2] in prime time was dit het beste eerste kwartaal tot nu toe. Dit is een...
Corporate
Nieuwe gezichten TLC en ID team bij Discovery Networks Benelux
Amsterdam, 1 april 2016 – Op 1 mei a.s. start Tatiana Lagewaard in de rol van Channel Director TLC/ID & Content Development. Tatiana wordt eindverantwoordelijk voor de zenderstrategie van de merken TLC en ID. Tevens gaat ze inhoudelijk een spilfunctie vervullen...
Corporate
Tatiana Lagewaard nieuwe Channel Director TLC/ID & Content Development Discovery Networks Benelux
Amsterdam, 1 april 2016 – Op 1 mei a.s. start Tatiana Lagewaard in de rol van Channel Director TLC/ID & Content Development. Tatiana wordt eindverantwoordelijk voor de zenderstrategie van de merken TLC en ID. Tevens gaat ze inhoudelijk een spilfunctie vervullen...
Corporate
Vrouwenexperts TLC en Vrouwen.nl gaan op date
Amsterdam, 30 januari 2015 – TV-zender TLC zet ook in 2016 de samenwerking voort met online platform Vrouwen.nl. Door middel van gezamenlijk onderzoek onder het TLC panel[1], dat bestaat uit bijna 13.000 vrouwen in de leeftijd van 18+ jaar, laten...
Corporate
Bart ten Tije start als Director Creative Team bij Discovery Networks Benelux
Amsterdam, 19 januari 2016 – Bart ten Tije start op 1 februari als Director Creative Team bij Discovery Networks Benelux. Hij wordt eindverantwoordelijk voor de creatieve ontwikkeling en uitvoer van de zenderpromotie, zendervormgeving en de marketingcampagnes van de merken Discovery Channel,...
Corporate
2015 Meest succesvolle jaar ooit voor Discovery Networks Benelux
Amsterdam, 13 januari 2016 – Afgelopen jaar was het meest succesvolle jaar tot nu toe voor Discovery Networks Benelux. Dit komt door forse investeringen in de zendergroep, zoals de aankoop van verschillende lokale rechten voor de sportzender Eurosport, de lancering van...