Beste aprilmaand ooit voor Discovery

Corporate

Beste aprilmaand ooit voor Discovery

Amsterdam, 2 mei 2016 – Met een gemiddeld all day marktaandeel van 4,6% was dit de beste april maand ooit voor Discovery. Ook het prime time marktaandeel van 3,1% is de hoogste tot nu toe in de maand april. Het was tevens het een na hoogste prime time marktaandeel voor een maand ooit. Ook behaalde de zender een aprilrecord met de gemiddelde kijktijd onder Discovery kijkers van maar liefst 60 minuten per dag.

 Arno Flapper, Channel Director Discovery & Digital: “Ik ben ontzettend blij met deze resultaten. In maart zijn we gestart met ‘documentaires die je niet mag missen’ op de zondagavond en we zien dat deze het heel goed doen. Met het vertellen van indrukwekkende verhalen over grootse en uiteenlopende onderwerpen gaat Discovery nog meer terug naar haar roots. ‘KKK The Fight For White Supremacy’ op 10 april bijvoorbeeld trok 82.841 kijkers en ‘Sherpa’ over de bekendste berggidsen ter wereld wist op 24 april 86.720 kijkers te trekken. Aanstaande zondag, 8 mei, starten we met een driedelige reeks over het Great Barrier Reef, met niemand minder dan Sir David Attenborough.”

Beste eerste kwartaal ooit voor Discovery

Corporate

Zenders Discovery Networks Benelux in basisaanbod KNIPPR

Corporate