Nieuws

pagina 60 van 62

Hier vind je alle persberichten die zijn verschenen over Discovery Benelux en de merken Discovery, TLC, ID, Eurosport en Dplay.

Discovery

Somebody’s Gotta Do It

Mike Rowe trekt weer Amerika door op zoek naar de gekste, grappigste en gevaarlijkste beroepen. Van rodeoclowns, die woeste stieren moeten afleiden, tot serieuze voodoo-beoefenaars. En van ambachtelijke makers van chocoladerepen en cigarbox-gitaren tot aan curieuze curling-kampioenen en middeleeuwse zwaardvechters....

Discovery

Rocky Mountain Railroad

De Rocky Mountain Railroad is de levenslijn van de mensen die wonen en werken in dit prachtige maar afgelegen deel van Canada. De trein rijdt dwars door het onverbiddelijke landschap van de Rocky Mountains waar in de winter de temperaturen...

Discovery

Blowing Up History

Wie de geschiedenis wil begrijpen, moet soms diep graven. In de tijd, in de grond, maar soms ook in de constructies van oude gebouwen. In een nieuw seizoen van Blowing Up History zien we hoe dat op spectaculaire wijze wordt...

Discovery

Made By Destruction

Recyclen is een serieuze business geworden. Van bijna elk gebruikt product valt tegenwoordig wel iets nieuws te maken. Dat blijkt uit alle afgedankte producten die weer een heel nieuw leven krijgen in een nieuw seizoen van Made By Destruction. Wat...

TLC

Botched

Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden. Zeker als het gaat om plastische chirurgie. Maar soms zit de pijn vooral in het mislukken van de operatie. In een nieuw seizoen van Botched komen weer een hoop mannen en vrouwen voorbij...

TLC

Body Fixers

Is innerlijk belangrijker dan uiterlijk? Vraag dat maar aan de mensen die langskomen in een nieuw seizoen van Body Fixers. Zij kampen stuk voor stuk met zichtbare aandoeningen of mislukte make-overs en weten dat deze uiterlijke kenmerken wel degelijk hun...

Corporate

Nieuwe records voor TLC Vlaanderen

Amsterdam, 11 juli 2017 – De maand juni is de beste maand ooit voor TLC Vlaanderen met een gemiddeld all day marktaandeel van 2,8% binnen de doelgroep Vrouw 18-44. Dit is een groei van 33% ten opzichte van de maand...

Corporate

Anja van Ginhoven nieuwe aanwinst bij Eurosport

Transfer van NOS Sport naar Discovery Networks Benelux afgerond Amsterdam, 20 maart 2017 – Anja van Ginhoven begint deze week als Press & Communications Executive voor Eurosport. Ze is in deze rol verantwoordelijk voor alle programmagerelateerde communicatie voor de zender...

Corporate

Recordmaand voor TLC Vlaanderen

Amsterdam, 1 maart 2017 – Met een gemiddeld all day marktaandeel van 2,7% binnen de doelgroep Vrouw 18-44 was februari de beste maand ooit voor TLC Vlaanderen.1 Dit is een groei van 40% ten opzichte van de maand februari in...