Nieuws

pagina 62 van 64

Hier vind je alle persberichten die zijn verschenen over Discovery Benelux en de merken Discovery, TLC, ID, Eurosport en Dplay.

Discovery

Made By Destruction

Recyclen is een serieuze business geworden. Van bijna elk gebruikt product valt tegenwoordig wel iets nieuws te maken. Dat blijkt uit alle afgedankte producten die weer een heel nieuw leven krijgen in een nieuw seizoen van Made By Destruction. Wat...

TLC

Body Fixers

Is innerlijk belangrijker dan uiterlijk? Vraag dat maar aan de mensen die langskomen in een nieuw seizoen van Body Fixers. Zij kampen stuk voor stuk met zichtbare aandoeningen of mislukte make-overs en weten dat deze uiterlijke kenmerken wel degelijk hun...

Corporate

Nieuwe records voor TLC Vlaanderen

Amsterdam, 11 juli 2017 – De maand juni is de beste maand ooit voor TLC Vlaanderen met een gemiddeld all day marktaandeel van 2,8% binnen de doelgroep Vrouw 18-44. Dit is een groei van 33% ten opzichte van de maand...

Corporate

Anja van Ginhoven nieuwe aanwinst bij Eurosport

Transfer van NOS Sport naar Discovery Networks Benelux afgerond Amsterdam, 20 maart 2017 – Anja van Ginhoven begint deze week als Press & Communications Executive voor Eurosport. Ze is in deze rol verantwoordelijk voor alle programmagerelateerde communicatie voor de zender...

Corporate

Recordmaand voor TLC Vlaanderen

Amsterdam, 1 maart 2017 – Met een gemiddeld all day marktaandeel van 2,7% binnen de doelgroep Vrouw 18-44 was februari de beste maand ooit voor TLC Vlaanderen.1 Dit is een groei van 40% ten opzichte van de maand februari in...

Corporate

Discovery Networks Benelux verwelkomt Maarten van Oeveren als Senior Affiliate Sales Manager

Amsterdam, 1 december 2015 – Maarten van Oeveren start op 4 januari als Senior Affiliate Sales Manager bij Discovery Networks Benelux. Hij wordt verantwoordelijk voor alle distributie sales en affiliate marketing activiteiten in de Benelux.  Dit houdt onder andere in het...

Corporate

Nederlandse editie Say Yes To The Dress breekt records

Amsterdam, 1 november 2016 – De première van ‘Say Yes To The Dress Benelux’ op 25 oktober trok maar liefst 213.000 kijkers (6+) en is daarmee het best bekeken TLC programma ooit! Ook in de doelgroep Vrouw 20-49 was dit het...

Corporate

Discovery Communications maakt ‘Project C.A.T.’ bekend: conserving acres for tigers

San Francisco – Discovery Communications heeft deze week bekendgemaakt een historische partnerschap te zijn aangegaan met het Wereldnatuurfonds (WNF). Via deze partnerschap gaat Discovery een beschermde habitat van circa 400.000 hectare in India en Bhutan financieren en helpen instandhouden om...

Corporate

Proximus zet mogelijk zenders Discovery Channel, TLC en Animal Planet op zwart

Amsterdam, 28 September 2016 – De kans is aanwezig dat Proximus- abonnees na 30 september middernacht de zenders Discovery Channel, TLC en Animal Planet niet meer kunnen ontvangen. De huidige overeenkomst tussen Discovery Networks Benelux en Proximus verloopt op 30...