Stagiair(e) Marketing

Discovery Benelux is op zoek naar een nieuwsgierige, gedreven (online) marketing stagiair(e) voor de merken TLC, Discovery, Eurosport, ID en VOD-platform Dplay.

Ben jij die ambitieuze student marketing, commerciële economie, media of eventmanagement met een hands-on mentaliteit? Wil jij graag ervaring opdoen in alle aspecten van marketing binnen ’s werelds grootste non-fictie mediabedrijf? Discovery Benelux bied je de kans om al je vaardigheden te tonen en mee te bouwen aan onze merken.

Wat ga jij doen als stagiair?
– Je bent nauw betrokken bij merk-, en programmacampagnes en ondersteunt in de uitvoering hiervan, zoals het plannen van, media-inkoop, traffic en rapportages. Je bent de schakel tussen de marketingafdeling en andere afdelingen.
– Je bent onderdeel van het Marketing team en spart waar mogelijk met collega stagiaires en overige collega’s.
– Je draagt zorg voor het opstellen van het mediaplan en het reserveren van media ruimte.
– Je bent mede verantwoordelijk voor het reserveren en bijhouden van barters via het barter document en de barter mailbox.
– Je ontwikkelt acties en prijsvragen en communiceert hierover met klanten, partners en deelnemers, en je draagt zorgt voor alle afhandeling.
– Je ondersteunt bij alle marketingactiviteiten voor de b2b en b2c markt.
– Je ondersteunt de marketingcoördinator en -managers waar nodig.

Wie ben jij?
– Je bent 3e of 4e jaars student in een hbo of universitaire opleiding, gericht op marketing, commerciële economie, media of eventmanagement.
– Je zoekt een meeloopstage en geen afstudeeropdracht.
– Je bent creatief, komt met ideeën en je kunt improviseren.
– Je bent efficiënt, werkt nauwgezet en je kunt aanpakken.
– Je kunt goed zelfstandig werken.
– Je hebt affiniteit met videocontent.
– Je weet het één en ander van het Nederlands medialandschap.
– Je beheerst de Engelse taal goed, in woord en schrift. Je Nederlands is uiteraard perfect.
– Ervaring in media, advertising, events en/of research is een pre.

Over de stage:
– De stageplek betreft een 40-urige werkweek.
– Duur is 5 tot 6 maanden.
– Start is per september 2020 (eerder in overleg).
– Stagevergoeding wordt geboden.
– Standplaats is in Amsterdam-Noord.

Interesse? Stuur dan een mailtje met je motivatie en CV naar: Timothy_Wantzing@discovery.com t.a.v. Timothy Wantzing.

Vragen over vacatures en stages

Neem contact op met:

Esther Flierman

Esther Flierman

HR Business Partner
mail esther

stages

Meer stages