Nieuws

pagina 43 van 44

Hier vind je alle persberichten die zijn verschenen over Discovery Benelux en de merken Discovery, TLC, Investigation Discovery, Eurosport en Dplay.

Corporate

Nederlandse editie Say Yes To The Dress breekt records

Amsterdam, 1 november 2016 – De première van ‘Say Yes To The Dress Benelux’ op 25 oktober trok maar liefst 213.000 kijkers (6+) en is daarmee het best bekeken TLC programma ooit! Ook in de doelgroep Vrouw 20-49 was dit het...

Corporate

Discovery Communications maakt ‘Project C.A.T.’ bekend: conserving acres for tigers

San Francisco – Discovery Communications heeft deze week bekendgemaakt een historische partnerschap te zijn aangegaan met het Wereldnatuurfonds (WNF). Via deze partnerschap gaat Discovery een beschermde habitat van circa 400.000 hectare in India en Bhutan financieren en helpen instandhouden om...

Corporate

Proximus zet mogelijk zenders Discovery Channel, TLC en Animal Planet op zwart

Amsterdam, 28 September 2016 – De kans is aanwezig dat Proximus- abonnees na 30 september middernacht de zenders Discovery Channel, TLC en Animal Planet niet meer kunnen ontvangen. De huidige overeenkomst tussen Discovery Networks Benelux en Proximus verloopt op 30...

Corporate

Crime zender ID overal in Nederland te zien

Amsterdam, 31 augustus 2016 – Per 1 september verhuist ID (Investigation Discovery) bij Ziggo van het digitale extra pakket naar het digitale basispakket. Hierdoor heeft de zender landelijke dekking en kan iedereen in Nederland 24 uur per dag kijken naar crime programma’s....

Corporate

Liberty Global en Discovery Communications verlengen langdurige en uitgebreide distributie samenwerking

Londen, Verenigd Koninkrijk, 2 augustus 2016 – Liberty Global en Discovery Communications kondigen vandaag een langdurige, alomvattende verlenging van hun distributieovereenkomst aan die de uitzending garandeert van het volledige portfolio van de populaire zenders van Discovery, inclusief de vlaggenschepen Discovery Channel,...

Corporate

Zenders Discovery Networks Benelux in basisaanbod KNIPPR

Amsterdam, 4 juli 2016 – Vanaf vandaag zijn de zenders Discovery Channel, TLC en Eurosport 1 onderdeel van het basisaanbod dat KNIPPR aanbiedt aan haar klanten. Daarnaast biedt Discovery Networks Benelux spoedig ook een brede selectie van haar extra zenders aan...

Corporate

Beste aprilmaand ooit voor Discovery

Amsterdam, 2 mei 2016 – Met een gemiddeld all day marktaandeel van 4,6% was dit de beste april maand ooit voor Discovery. Ook het prime time marktaandeel van 3,1% is de hoogste tot nu toe in de maand april. Het was...

Corporate

Beste eerste kwartaal ooit voor Discovery

Amsterdam, 5 april 2016 – Discovery sluit het eerste kwartaal van 2016 met een record af. Met een gemiddeld marktaandeel van 4,4% op M20-49[1] en 2,8%[2] in prime time was dit het beste eerste kwartaal tot nu toe. Dit is een...

Corporate

Nieuwe gezichten TLC en ID team bij Discovery Networks Benelux

Amsterdam, 1 april 2016 – Op 1 mei a.s. start Tatiana Lagewaard in de rol van Channel Director TLC/ID & Content Development. Tatiana wordt eindverantwoordelijk voor de zenderstrategie van de merken TLC en ID. Tevens  gaat ze inhoudelijk een spilfunctie vervullen...