Nieuws

pagina 114 van 116

Hier vind je alle persberichten die zijn verschenen over Discovery Benelux en de merken Discovery, TLC, ID, Eurosport en discovery+.

Discovery

Blowing Up History

Wie de geschiedenis wil begrijpen, moet soms diep graven. In de tijd, in de grond, maar soms ook in de constructies van oude gebouwen. In een nieuw seizoen van Blowing Up History zien we hoe dat op spectaculaire wijze wordt...

Discovery

Made By Destruction

Recyclen is een serieuze business geworden. Van bijna elk gebruikt product valt tegenwoordig wel iets nieuws te maken. Dat blijkt uit alle afgedankte producten die weer een heel nieuw leven krijgen in een nieuw seizoen van Made By Destruction. Wat...

TLC

Botched

Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden. Zeker als het gaat om plastische chirurgie. Maar soms zit de pijn vooral in het mislukken van de operatie. In een nieuw seizoen van Botched komen weer een hoop mannen en vrouwen voorbij...

TLC

Body Fixers

Is innerlijk belangrijker dan uiterlijk? Vraag dat maar aan de mensen die langskomen in een nieuw seizoen van Body Fixers. Zij kampen stuk voor stuk met zichtbare aandoeningen of mislukte make-overs en weten dat deze uiterlijke kenmerken wel degelijk hun...

Corporate

Nieuwe records voor TLC Vlaanderen

Amsterdam, 11 juli 2017 – De maand juni is de beste maand ooit voor TLC Vlaanderen met een gemiddeld all day marktaandeel van 2,8% binnen de doelgroep Vrouw 18-44. Dit is een groei van 33% ten opzichte van de maand...

Corporate

Anja van Ginhoven nieuwe aanwinst bij Eurosport

Transfer van NOS Sport naar Discovery Networks Benelux afgerond Amsterdam, 20 maart 2017 – Anja van Ginhoven begint deze week als Press & Communications Executive voor Eurosport. Ze is in deze rol verantwoordelijk voor alle programmagerelateerde communicatie voor de zender...

Corporate

Recordmaand voor TLC Vlaanderen

Amsterdam, 1 maart 2017 – Met een gemiddeld all day marktaandeel van 2,7% binnen de doelgroep Vrouw 18-44 was februari de beste maand ooit voor TLC Vlaanderen.1 Dit is een groei van 40% ten opzichte van de maand februari in...

Corporate

Discovery Networks Benelux verwelkomt Maarten van Oeveren als Senior Affiliate Sales Manager

Amsterdam, 1 december 2015 – Maarten van Oeveren start op 4 januari als Senior Affiliate Sales Manager bij Discovery Networks Benelux. Hij wordt verantwoordelijk voor alle distributie sales en affiliate marketing activiteiten in de Benelux.  Dit houdt onder andere in het...

Corporate

Nederlandse editie Say Yes To The Dress breekt records

Amsterdam, 1 november 2016 – De première van ‘Say Yes To The Dress Benelux’ op 25 oktober trok maar liefst 213.000 kijkers (6+) en is daarmee het best bekeken TLC programma ooit! Ook in de doelgroep Vrouw 20-49 was dit het...