Nieuws
pagina 3 van 6
Hier vind je alle persberichten die zijn verschenen over Discovery Benelux en de merken Discovery, TLC, ID, Eurosport en discovery+.
Corporate
Suzanne Teijgeler aangesteld als Director Content Compliance bij Discovery Benelux
Suzanne Teijgeler is aangesteld als Director Content Compliance voor de Europese Pay TV-kanalen van Discovery. Met haar komst wordt het team in Amsterdam, dat sinds begin dit jaar als operationeel hoofdkantoor fungeert, verder uitgebreid. Jane Miller, VP Content Compliance: "Suzanne...
Corporate
Discovery Inc. announces new global social responsibility focus: Rise
The company that Powers People’s Passions commits to Power People’s Progress through RISE RISE will bring resources, awareness and advocacy to education, poverty and social mobility programs around the world London, UK - June 26, 2019 – Discovery, Inc. announced today it is...
Corporate
Discovery and BBC sign major global content partnership
Discovery, Inc. and BBC Studios today jointly announce a series of agreements, reigniting their historic relationship with a significant multi-million pound global content partnership spanning a library of premium factual series to power a new global streaming service, and a...
Corporate
Discovery Benelux start premium streaming video on demand service Dplay
Dplay versnelt de investeringsplannen van Discovery in Nederland en creëert nog meer bereik door de content voor meer fans beschikbaar te maken op elk gewenst platform. Met Dplay kondigt Discovery Benelux vandaag de start aan van een nieuwe premium streaming...
Corporate
Discovery Benelux nieuwe operationeel hoofdkantoor door verhuizing uitzendlicenties naar Nederland
Discovery, wereldwijd marktleider in real life entertainment, richt een Europees operationeel hoofdkantoor op voor haar Pay TV- zenders in Nederland. Het bedrijf vraagt EU-licenties aan voor zijn Pay TV- portfolio in heel Europa in Nederland. Discovery is al sinds 1989...
Corporate
Discovery en PGA TOUR lanceren GOLFTV om wereldwijd golffans te verenigen
NEW YORK – Discovery en de PGA TOUR hebben vandaag GOLFTV, powered by the PGA TOUR, onthuld, het onderscheidende merk dat wereldwijd golffans zal verenigen. Het merk ondersteunt de nieuwe internationale live en on-demand videostreamingservice, die op 1 januari 2019...
Corporate
Juli beste maand ooit voor TLC Vlaanderen
Antwerpen, 2 augustus 2018 – De maand juli is de beste maand ooit voor TLC met een gemiddeld all day marktaandeel van 3,2% binnen de doelgroep Vrouw 18-44. Dit is een groei van 28% ten opzichte van dezelfde maand in 2017.1 In week...
Corporate
Discovery en PGA TOUR creëren de eerste wereldwijde golfdienst
Ongekende, 12 jaar durende relatie, die begint in 2019 en doorloopt tot in 2030, omvat wereldwijd geldende multi-platform live uitzendrechten buiten de Verenigde Staten, voor alle PGA TOUR mediamiddelen*. Ontwikkeling van een nieuwe OTT videostreamingdienst met het PGA TOUR-merk, die...
Corporate
ID grootste crime zender van Nederland
Amsterdam – 1 maart 2016. ID is 2016 succesvol gestart met een marktaandeel van 1,5%[1] in januari. Met een marktaandeel van 1,7% in februari laat de zender een groei van 70% zien ten opzichte van dezelfde maand vorig jaar (Vrouw...