Nieuws
pagina 4 van 6
Hier vind je alle persberichten die zijn verschenen over Discovery Benelux en de merken Discovery, TLC, ID, Eurosport en discovery+.
Corporate
Discovery, Eurosport, TLC en ID terug bij Delta
Vanaf 1 maart zijn de zenders Discovery, Eurosport, TLC en ID terug bij DELTA. De tv-provider heeft een nieuwe distributieovereenkomst getekend met Discovery Networks Benelux. Ludolf Rasterhoff, CCO DELTA: “Goed nieuws. De zenders van Discovery Networks Benelux zijn vanaf 1...
Corporate
Discovery Networks Benelux creëert nieuwe creatieve & content teams en zet in op portfoliostrategie
Nieuwe rollen voor Tatiana Lagewaard en Bart ten Tije Amsterdam, 27 maart 2018 – Discovery Networks Benelux heeft intern de krachten gebundeld in twee nieuwe teams, waardoor het mediabedrijf zich kan focussen op haar totale portfolio. De nieuwe organisatie bestaat...
Corporate
Nieuwe records voor TLC Vlaanderen
Amsterdam, 11 juli 2017 – De maand juni is de beste maand ooit voor TLC Vlaanderen met een gemiddeld all day marktaandeel van 2,8% binnen de doelgroep Vrouw 18-44. Dit is een groei van 33% ten opzichte van de maand...
Corporate
Anja van Ginhoven nieuwe aanwinst bij Eurosport
Transfer van NOS Sport naar Discovery Networks Benelux afgerond Amsterdam, 20 maart 2017 – Anja van Ginhoven begint deze week als Press & Communications Executive voor Eurosport. Ze is in deze rol verantwoordelijk voor alle programmagerelateerde communicatie voor de zender...
Corporate
Recordmaand voor TLC Vlaanderen
Amsterdam, 1 maart 2017 – Met een gemiddeld all day marktaandeel van 2,7% binnen de doelgroep Vrouw 18-44 was februari de beste maand ooit voor TLC Vlaanderen.1 Dit is een groei van 40% ten opzichte van de maand februari in...
Corporate
Discovery Networks Benelux verwelkomt Maarten van Oeveren als Senior Affiliate Sales Manager
Amsterdam, 1 december 2015 – Maarten van Oeveren start op 4 januari als Senior Affiliate Sales Manager bij Discovery Networks Benelux. Hij wordt verantwoordelijk voor alle distributie sales en affiliate marketing activiteiten in de Benelux. Dit houdt onder andere in het...
Corporate
Nederlandse editie Say Yes To The Dress breekt records
Amsterdam, 1 november 2016 – De première van ‘Say Yes To The Dress Benelux’ op 25 oktober trok maar liefst 213.000 kijkers (6+) en is daarmee het best bekeken TLC programma ooit! Ook in de doelgroep Vrouw 20-49 was dit het...
Corporate
Discovery Communications maakt ‘Project C.A.T.’ bekend: conserving acres for tigers
San Francisco – Discovery Communications heeft deze week bekendgemaakt een historische partnerschap te zijn aangegaan met het Wereldnatuurfonds (WNF). Via deze partnerschap gaat Discovery een beschermde habitat van circa 400.000 hectare in India en Bhutan financieren en helpen instandhouden om...
Corporate
Proximus zet mogelijk zenders Discovery Channel, TLC en Animal Planet op zwart
Amsterdam, 28 September 2016 – De kans is aanwezig dat Proximus- abonnees na 30 september middernacht de zenders Discovery Channel, TLC en Animal Planet niet meer kunnen ontvangen. De huidige overeenkomst tussen Discovery Networks Benelux en Proximus verloopt op 30...